Thursday, December 15, 2016

3 Easy Mënyrat për të Grow rendit Quick frytshëm luleshtrydhe

3 Easy Mënyrat për të Grow rendit Quick luleshtrydhe http://slosa.blogspot.com/2016/07/cara-menanam-stoberi-agar-cepat-berbuah.html frytshëm për bimët frytshme lulushtrydhe do të duhet të përdorin truket të drejtë në mirëmbajtje. Sepse ka një të vogël e të gjithë shikuesve të cilët u ankuan në lidhje me kultivimin e tij e luleshtrydhe që nuk mbajnë fruta. Për këtë arsye, nuk do të marrë mjaft e mua për të shkruar një artikull në lidhje me teknikat ose këshilla të stimuluar luleshtrydhe fruiting. Ajo që unë të mbuluar këtu nuk është vetëm një teori, por si gëzim që kam praktikuar mi dhe kjo është pesha e dashuruar lulushtrydhe .. Hooray.

Strawberry është një lloj i bimëve hortikulturës frutave që ka qenë i kultivuar nga fermerët në zonat rurale dhe urbane. Strawberry kultivuar shumë lehtë si në zonat e ulëta, si dhe zonat e larta të gënjyer duke filluar nga malet e ftohta në rajonet gjysmë-ftohtë, të tilla si në ultësira.

Mundohuni të imagjinoni, bimë sa bukur luleshtrydhe në tenxhere. Madhësia është i vogël, por i jep përshtypjen e të qenit aq e ëmbël për të gjithë që e kanë parë atë. Nëse ju dëshironi të keni në shtëpinë tuaj, atëherë ndiqni hapat e mëposhtëm:

Kujdesi Strawberry bimore ndjekur këmbyeshëm në disa hapa si seksion përshkruhet pd më poshtë.

1. Bimët lotim

bimët Strawberry duhet lotim rutinë / të rregullt, në përputhje me nevojat dhe nivelin e thatësi të tokës. Nëse media e tokës së punueshme (e tokës), ku bimët rriten janë duke përjetuar një krizë të ujit / thatësirës, ​​atëherë ajo duhet të jetë modeli i lotim duhet të bëhet rregullisht, përkatësisht ofrimin duke përdorur ujë të pastër dhe të shtyer / spray PD rrënjët Pjesa e bimëve qendrore të rritet.

2. Sigurimi i pleh organik

Edhe pse përdorimi i plehrave inorganike të cilat janë përdorur shpesh nga shumë mbjellësit luleshtrydhet, atëherë kjo është në rregull, por do të ishte shumë më mirë në qoftë se ju përdorni vetëm plehra organike.

3. pendangiran dhe Tëharrje

Përveç kësaj për të vënë numrat e PD 1 dhe 2 më lart që duhet të aplikoni, ju jg rëndësishme pendangiran aktiviteti pd dhe tëharrje bimëve luleshtrydhe. Pendangiran dhe tëharrje janë dy gjëra të cilat nuk duhet të jenë të ndara dlm botën e bujqësisë, sepse të dyja janë besuar nga shumë fermerë si kontribuesi më i madh në bujqësi botërore suksesi Dlm sot.

Kushtet Grow

bimët Strawberry kanë aftësinë për të përshtatur mjaft i gjerë me kushtet klimatike si më poshtë:

1. Temperatura optimale e ajrit 17-20 C dhe temperatura minimale e ajrit në mes të 4-5 C.
2. Lagështia (RH) 80-90%.
3. rrezatim diellor 8-10 orë / ditë.
4. Reshjet shkon nga 600-700 mm / vit.

Unë nuk jam në të vërtetë i sigurt se çfarë lloje dhe lloje të bimëve lulushtrydhe që kujdesen për ta. luleshtrydhe tipare bimore që kam është në aspektin e madhësisë fruta të mesme, ka një shije që nuk është shumë i mprehtë, jo shumë i ëmbël.

Shpresojmë të dobishme.

Source: slosa.blogspot.com

No comments:

Post a Comment